SocialBox.pl – Kompleksowe usługi marketingowe

Optymalizacja prędkości

Wyszukiwarka

Od lipca 2018 roku szybkość działania strony jest brana pod uwagę przy określaniu pozycji stron w wynikach wyszukiwania Google na komórkach.

Poprawa konwersji

W ankiecie przeprowadzonej w 2019 roku przez serwis Unbounce prawie 70% konsumentów przyznało, że szybkość strony wpływa na ich chęć skorzystania z oferty. Co więcej, spośród wszystkich ankietowanych, połowa stwierdziła, że ​​byłaby skłonna zrezygnować z animacji i wideo, aby skrócić czas ładowania.

Wpływ na SEO

Musisz być szybszy niż Twoi konkurenci. Posiadanie strony internetowej lub platformy e-commerce, która długo się ładuje, nie przyniesie Ci żadnych korzyści.

Ludzie szybko klikają przycisk „wstecz” i nigdy nie wracają. Za każdym razem, gdy ktoś rezygnuje, tracisz pieniądze i lojalność marki. W dzisiejszych czasach prędkość i wydajność są kluczowe, więc ludzie nie będą czekać na Twoją stronę, gdy istnieją inne alternatywy.

Co z optymalizacją prędkości?

Według testów wykonanych przez Google w 2018 roku w przypadku 70% przeanalizowanych mobilnych stron docelowych wyświetlenie treści wizualnej w części strony widocznej na ekranie zajęło ponad 5 sekund.

Z kolei serwis Skilled odkrył, że 79% klientów jest mniej skłonnych do ponownego skorzystania z oferty, jeśli są „niezadowoleni” z szybkości strony.

Należy pamiętać o tym, że szybkość strony ma kluczowe znaczenie dla wygody użytkownika, dlatego Google wykorzystuje czas ładowania strony w swoich algorytmach rankingowych. Jeśli chcesz, aby Twoja witryna była wysoko w wynikach wyszukiwania Google, Twoje strony muszą ładować się wystarczająco szybko.

Twoja strona będzie w pełni zoptymalizowana